Wednesday, November 26, 2008

Pencarian berhasil.....

26/11/2008
Kawasan jajahan saga jahat shah alam

Salam...

dijanjikan sudah project bersama aku dgn abam wan (leader GSJ), kitorang bertemu kt seksen 24 tempat cat/bodiwork. saga biru tu nak downforce lg... (lips depan fiber hancur berkecai sebab laju sgt, nie guna PU kalau melayang jugak tak tau la)

random shot skit... hehehe

dan masa nak balik tu, maklumla kete dh downforce bai. apa lg member test power la. cicir kete gua kena tapau. gambar nie membuktikan segala2nya...


tp, akhirnye berjaya jugak aku kejar (tu pun sebab stop kt trapit lite) hehehe

singgah markaz kejap, amik adjustable absorber. utk carik tempat servis.

1st time nie, dulu ada jugakla diberitahu kena masuk utan br jumpe tempat elok2. kira tempat tersorokla. kali nie betul2 punye tempat tersorok. gile ah. sekali masuk penuh dgn absorber , spring dan mcm2 lg. nasib tak baik, boss takde. so, pospone la nak anto servis.

next

pemcarian utk menggantikan clutch plate aku yg dh slip tu... wan bgtau kt belakang umah ada juai heavy duty punye... so, apa lg . let get it done!

yey~ ada pun clutch cover yg ku cari2kan...

Clutch cover 1.6 heavy duty

dan yg terakhir sekali....

clutch plate 4kaki ori MMC (mana mau dpt ini brg wooo)

p/s: mcm biasela. gambar tu besar sampai amik space. click je utk tgk penuh.

sampai je umah dkt pkl 340ptg. penat jugakla tp berbaloi. kt sini nak ucapkan time kasih kepada abam wan, housemate aku serap atas kesudian menemani dan sama2 mencarik brg baik nie...

hehehe........ layannnnn


3 comments:

=-wAn-= said...

oit,aku bwk slow je cruising,tipu ni :P

Natasha said...

tah amende la yg ko kutip ni oiii... hahaha...

AmiEr SidhQie said...

wan,
ahahaha.....kan dh kena spot

tasha,
brg2 buang je. murah2 je hehehe