Sunday, October 5, 2008

Exzos turbo style.....

Salam...

semalam (04/10/08) aku kuar mencarik ejos baru (2nd ekceli). ada iklan kt zerotohundred. ejos kakimotor hyper2000 rm200 nett! nie aku boh skit gambar dia.


memang cun kalau tgk dr gambar la. bila aku g kt showroom dia tu. rupenye ada kemek belah bwh daaa. adeh. hati aku pun jd 50-50 nak beli ke tak. tp kalau tgk bentuk ape semua memang type yg aku minatla. so, aku terpaksa tolak tepi dulula.

later, aku g jalan kedai potong. misi utk mencarik kotak air filter box oem mivec/4g15 dgn flywheel supertouring. tapi hampa. pencarian gagal. dh puas ronda2 puchong. aku pun balik ke ampang.

after that, dok2 pikir2. aku cadang nak adjust balik muffler belakang aku. kasi ala turbo style beb. ahahahahaha......... dan hasilnye... tadaaaaaaa!

[pandangan belakang]

[lg pandangan belakang, close up skit]

[pandangan dr tepi ejos]

[lg pandangan dr tepi]

[pandangan dr bwh ke dalam]

[lg pandangan]

[aku amik style mcm nie, cuma piping tak lalu bwh tangki]

so far aku puas hatila dgn bentuk nie. lain dr yg aku selalu buat sebelum nie. tujuan asal dia adalah sebelum nie aku pakai byk sgt ejos. so, piping tu jd ntahape2ntah. ade kejap besar, ada kejap kecik. so, dgn yg nie aku kasi adjust baik punye. mcm biasela kedai ejos terbaik aku selalu pergi kt ampang nie. upah rm80. workmanship mantap. tadak gegar2. hehehe

layannnn.........


1 comment:

emiazus machine said...

satu soalan yg agak sengal dariku.. kalo lalu dpn jpj lepas x?...ngeeee...