Friday, June 20, 2008

20 JUNE 2008

Arghhh! lemah longlai, tak bermaya, kaku, bosan, tension semua cukup lengkap utk menggambarkan perasaan aku sekarang. 4 hari tanpa apa2 update. Adeh dh memang 4 hari dok lepak je kt umah. Dok mencari potensi keje memenuhi pasaran kononnye. Hampeh. kompeni yg aku interview hari tu pun senyap je. kilang lama aku lak mcm biasela, byk sgt masalah birokrasi dia. nak tunggu cek siap pun kemain lama. Nasibla. buatlak kenaikan harga minyak nie buat aku dok kt umah sepenuhnye, nak turun bwh beli roti pun sanggup jalan kaki (yo yo je hehehe). punyela nak saving. Takkan la nak mintak subsidi minyak lg kot ngan family beb (kerajaan pun tak bg kan). Pagi2 ada je tepon mesti mendebarkan kot2 ada calling for interview kan. tp hampeh!

then, pagi td one of my friend bgtau dia dpt sambung belajar. Congratulate, ada jugakla harapan utk dpt tekel roomate dia nanti (kohkohkohkohkoh). Dont wanna talk more about that. Sikit udah..

Fuh, dlm dok terpokai kt umah hari2 nie, project kete kena ada dateline nie. Mana leh tahan beb mcm2 dh planning nie. Semua kena teruskan. Skarang nie yg aku dok timbang tara kalau gaji masuk samada nak tkr meter VR-empat atau pun tkr Trottle Body 1.6/2.0 . 2-2 penting, meter tu utk check enjin aku ngan speed sensor (gua nak pasang speed meter digital beb, ingat fiore je ke yg ada) dan TB lak memang dh sedia maklum dok problem , idle tinggi mengalahkan kete drag. Adui....


meter vr4 manual - thanks chegu sham

Trottle body 1.5/1.6/2.0

minggu nie atau minggu depan nak g senawang lg, jumpa geng2 warigh SIC n9 kt sana pastuh nak angkut brg lak. Dah tak keje, nak simpan brg lg buat ape kan.

Aha! 20 hb Jun nie pun adalah special day, yg mana tau tu taulah ye. Jgn kecoh2! hehehe

-20/06/2008-
0302am

4 comments:

fadly98 said...

bro, pakai Greddy e-manage ada bawak kesan x untuk 4g15 ni!

emiazus machine said...

aha!! anda ditag oleh saya..sila rajinkan diri buat ek...

macehhh

AmiEr SidhQie said...

tujuan pakai piggy back mcm Greddy e-manage nie adalah utk remap balik cip kt ecu supaya lg lebih efficient. Aku cadang nak pakai utk jimatkan minyak dengan tuning yg lebih cantik.

nak konvert ngv tak mampula, dkt rm4k la. adeh.

AmiEr SidhQie said...

alamak kena tag! apakah itu? ok2... ai memang rajin menulis ekceli. hehehe