Saturday, June 14, 2008

TT oh TT

TT Vaper@Selayang n TT SIC@Hamid Maju

fuhhh (sekali lg mengeluh), pada mulanya aku memang dh redha dh tak dpt nak g TT vaper nie sebab faktor kewangan yg kronik (tak bekerja la katakan), last2 dok ym ngan ijai dia suh dtg wangsamaju pastu naik dgn dia. Aha! apa lg, dh memang poket dh kempis nie. Silap2 cukup utk pergi je, tak tau nak balik cemane. So, nak dibuatkan cerita time on da way nak ke wangsamaju, bapak aku tepon mintak tolong antakan baju batik ngan suar ke Kuala Lumpur International Hotel kt Kampung Baru. Adeh dgn baki duit ngam2 nie aku hampir nak kancelkan ngan ijai tp nasib baikla my mom (yg sentiasa memahami) menghulurkan duit subsidi minyak. Lega bgt.

Isi minyak rm20 pastuh aku g ke kampung baru anta brg apa semua, on da way balik roger ijai ngan silverfox aka bob nak jumpa kt prima damansara (sambil2 tgk kete ijai nie).

Lepas jumpa apa semua, bertolakla ke selayang kedai Tu Dia Pak Tam (area stadium selayang tu). Ramai jugak yg dtg mlm nie. Meriah macam biasa. hehehe ada Siti.

Later on the way balik aku singgahla kt bandar baru ampang kt restoren Hamid Maju. Mujur ada lg geng2 SIC yg lepak2. Lepak2 jap pkl 330pg pastuh balik.

Tamatla.......

p/s : kete aku isi rm20 (20/2.7 = 7.4liter, so anggaran kete aku leh dpt 1liter=10km) dgn rembat2 td, jam lg, siap test 2,3 round ngan bob dptla dlm 100km (campur baki minyak yg ada dlm tank). adeh! sedih2.....

4 comments:

emiazus machine said...

maaf karena tidak dpt menghadirkan diri walaupun da dijemput oleh sis umie...sowi bangat..

bz pindah umah...adehhh...sooo tiredd...

AmiEr SidhQie said...

takpe , nasib baik takde kalau tak ... tak dpt la nak kacau siti. ooops.

emiazus machine said...

siapakah siti itew??... new membe ek...

ahli2 mesyuarat tingkap yg lain ada dtg x...heheh.. (kak mas, kak ros,kak umi, yati)...

AmiEr SidhQie said...

jgn dia tanye siapakah CT hehehehe. semua ahli2 mesyuarat tingkat dtg. awak je yg takde...