Monday, June 30, 2008

Gila Ejos HKS Super Dragger! Arghhhhh

Arghhhh!!!

jiwa kacau! duit deposit sewa umah tak dpt2 lagi. aku dah pokai gile kt umah nie. tiap2 malam terbayangkan ejos yg kt bonet belakang kete aku tu....


adeh, ekceli byk benda nak pasang kt kete aku tu, adj campulley tak pasang lg. ejos nie lg. pening2. modal takde. so, utk blog hari nie. meh kita layankan gambar2 ejos HKS Super Dragger. kohkohkohkohkoh!

ejos Super Drager yg aku nak pakai nie asalnye dr member aku jugak, epul. dr time dia beli kt halfcut lg aku dh teruja dh. mana tau last2 leh pakai jugak hehehehe

nie pandangan ejos tu kt kete epul

nie lak ejos s-flow aku yg lama

ataupun aku just stay je yg lama.... adeh!

SEKIAN.....

1 comment:

allaboutharif said...

salam, menarik blog tuan hamba. Tersadung kt sini sbb tgh cari HKS Dragger(mengoogle) tu heheh brape harga yg dibukak?Trima Kasih