Wednesday, June 11, 2008

Sejarah Saga Buruk 2889 Part 4

dh rasa kete mcm ok je, apa lg suspension kena upgrade beb. so, aku dgn segannye/pertama kalinye roger si epul nie. Masa mula2 lg. dia yg rekomen kt kedai ijam nie leh inject absorber. apa lg layankan. Thanks Epul . hehehe







kesan dia, pergh! seperti yg ku maukan... keras hehehehe

terpengaruh dgn jungkit motorsepot time, aku pun tanak ketinggalan. dgn sedikit ilmu didada aku pun lynkan la spring perdana, carik kt kedai potong dan hasilnye...


sebelum


selepas


jungkit motorsepot!

Carb lama aku lak buat masalah, idle menggila, kejap ok kejap mcm haram last2 dok pikirkan kos nak pasang carb 12v siap nak kena custom tapak lg upah pasang semua la so aku amik keputusan utk berjinak dgn zaman weber..... member kelab vaper aku offer weber siap kompelit dgn tapak , air filter semua la plug n play. apo lagi sebat la.




masa mula2 bukak dr 4g91

dah siap pasang dh





bak kata member aku, FEEL THE DIFFERENT!

No comments: