Sunday, June 22, 2008

yummm yummy ~

tanggal 21/06/2008 (aku masih lg petani utk pengetahuan korang) , mcm biase lepak2 umah . bgn tido pkl 1tgh hari perut lapo, makan. layan internet jap. pastu naik atas membuta balik (semalaman aku tak cukup tido, ntah nape). mcm biasela mlm nie ada lepak2 ngan geng2 vaper kt NZ pkl 930mlm. Ala, awai lg nie. lepak2 dulula pastuh my sista nak belanje mkn lak. pergh ini sudah ajaib , tak pernah2 nie. hehehe so apa menu yg aku order td... jeng je jeng....


laksa shack - laksa lemak singapuro! fuh licin aku kerjakan (rm9.90 - laksa, rm4.50 - nescafe ais) puas hati . n then mintak subsidi minyak dr bapak aku dpt la skit. Yahooo! leh g TT. kohkohkohkoh

Aku sampai agak lewat, dkt pkl 1030pm. biasela dh mkn2 semua, isi minyak lg. agak ramai jugak walaupun just lepak2 biase antaranya azmi, ijai, boss + madam, amal sincan, nakalz, aku , sham sensei. lama tak jumpa...

antara topik yg best dibicarakan adalah meter la beb, since ada otai meter kt situ. kena amik pendapat. antara meter yg agak menarik adalah meter :-

meter VR4

atau

meter mirage

hasilnye bila dh masuk kt konsol adalah seperti berikut



hehehehe...... amacam ok tak?

mana2 meter pun tak kisah janji kena ada check enjin la , sebab kete aku injection memang penting kena ada bendalah tu. Kalau ada modal lebih skit, aku nak tkr TB .

uh uh uh lg satu, aku dh berjaya download cite Incredible Hulk 2008 hehehehe

2 comments:

joefbi a.k.a roketx said...

hermmm...memacam aktiviti ko nih...bila plak adik ko tuh nak belanja aku plak?
kuikuikui

AmiEr SidhQie said...

adik aku nie susah skit nak belanje org joe... time dia mood tgh baik je kohkohkohkohkohkoh